עוף שאוהבים

העוף הוא  בין מקורות המזון החשובים ביותר לאדם. לרוב אנו צורכים בעיקר תרנגולות מבויתות. לא רק שהעוף הוא זול מאוד וזמין  גם מאוד קל לעבוד איתו והם מאופיינים ברכות וטעם נפלא. העוף מחולק למספר חלקים: גב, חזה, צוואר, ירכיים, שוקיים וכמובן חלקים פנימיים: כבד, לב, קורקבן

אספקת עוף טרי/מצונן בימים שני עד חמישי ובערבי חג

התקשר להזמין: 08-9988400

או במייל: office@benbakar.com

כתובתנו: טופז 4, אזור התעשיה עד הלום אשדוד
חזה עוף שלם

חזה עוף הוא בין הנתחים הכי נמכרים וגדולים,  יתרונות תזונתיים רבים  לחזה עוף הוא יחסית דל שומן ויבש. רוב האנשים משתמשים בו כדי להכין שניצלים או נתחי עוף מוקפצים, אבל אפשר גם לבשל אותו בתבשילים, בגריל, להשתמש בו למילוי או פשוט לעשות אותו על האש.

חזה עוף חצוי

 רוב האנשים משתמשים בו כדי להכין שניצלים או נתחי עוף מוקפצים, אבל אפשר גם לבשל אותו בתבשילים, בגריל, להשתמש בו למילוי או פשוט לעשות אותו על האש.

פילה עוף

הפילה הוא למעשה חלק שנמצא בתוך החזה, ממש למטה. מדובר בנתח צר, ארוך ויחסית קטן – אבל מאוד טעים ועסיסי, במיוחד כשמכינים ממנו שניצל. הנתח מתאים גם למרקים, מוקפץ על החבת ולמילוי

יריכיים עוף

ירכיים  נתח מאוד עסיסי וטעמים אבל שמן יחסית, יחד עם זאת תוכלו להסיר את השומן בקלות. הוא מתאים לכל מיני סוגי בישול. הירך היא בעלת עצם גדולה. ירך ללא עצם היא למעשה מכונה פרגית ורוב האנשים יעדיפו את זה בגלל הנוחות באכילה. ירכיים מתאימות לצליה בגריל, על האש, לתבשילי קדירה, למרק, לפרגיות, למילוי ועוד.

כרעיים עוף

הכרעיים מורכבות גם מהירך ומהשוק.  . כרעיים מתאימות לצליה, למרקים, למילוי ועל האש כמובן

שוקיים עוף

השוק, זה למעשה כרע בלי הירך. השוקיים נחשבות לחלק העסיסי ובין הטעימים ביותר בעוף, והבונוס שזה מגיע כמעט בלי שומן עודף. השוקיים או הפולקעס, מתאימות לרוב סוגי הבישול – אפשר לטגן אותן, לבשל קדירה איתן, לצלות בגריל ולאפות. בעדות מסוימות נהוג גם לזרוק אותן למרק או לקדירה והתוצאה היא תמיד טעימה מאוד.

 

כנפיים

הכנפיים זה ללא ספק בין החלקים האהובים ביותר על ישראלים. הכנף למעשה בנויה מ-3 חלקים. בחלק הקטן לרוב משתמשים בעיקר לצירים. ניתן להגיש כנפיים כשהן שלמות או מפורקות לחלקים – ואז זה יוצר מראה יותר נקטי ואלגנטי. הכי כיף לאכול כנפיים על האש עם רוטב משובח (עם הידיים כמובן) ובסוף ללקק את האצבעות!

כבד עוף

הכבד הוא חלק חשוב ובעל מקור ברזל משמעותי. מדובר במעדן משובח ואפשר להכין ממנו מטעמים נפלאים. כבד עוף מתאים למגוון רחב של תבשילים, הוא מצוין גם צלוי על הגריל, כמלית וידוע ככוכב אצל המזרח אירופאיים עם המאכל הידוע כבד קצוץ. 

קורקבן

לתרנגולות אין קורקבן. הקורקבנים שאנחנו מכירים ואוכלים  הם חלק שרירי מהקיבה. המלצה להשרות קורקבן במים ולנקות אותו היטב לפני הבישול. הקורקבן מתאים בעיקר לבישול ארוך עד שהוא מתרכך לחלוטין.מתאים לחמין וגם לנזיד, להעשרת מרקים, לבישול ארוך או כחלק ממילוי (רק לאחר ריכוך).

לבבות עוף

לב הוא ללא ספק מעדן! מדובר בנתח עסיסי, רך וטעים. כדי להכשיר את הבשר, נהוג לצלות את הלבבות (וזה נכון גם לעוד איברים פנימיים כמו כבד) כדי להיפטר משאריות דם. הנתח מתאים לצליה על האש, או על הגריל.

פרגית

הפרגיות הן חלק עוף מאוד אהוב על החך האנושי, והוא נחשב למעדן עוף מהשורה הראשונה. פרגיות עוף טרי זהו נתח מובחר, שרבים וטובים משתמשים בו לצלייה על האש. הצלייה של הפרגיות על האש היא מושכלת מאוד מבחינה קולינרית, וזאת בשל השומניות המדויקת של הפרגית לצורך שיטת עשיה זו. אך לא רק בצליה הפרגית עוף טרי מצטיינת, היא תצא טוב וטעים בכל סוג בישול ואפיה שנבחר בעבורה

פרגית קצר

נהדרת גם להקפצה עם ירקות או נודלס. אז אם אתם מתכננים מנת עוף ברמה גבוהה, כדאי לכם מאוד להביא בחשבון את הפרגית. היא אמנם לא החלק הכי זול בעוף, אבל היא נותנת את מלוא התמורה באמצעות הטעמים והמרקמים שלה.